اجرای ایزوگام در تهران

اجرای ایزوگام در تهران

 

سال ها است که همه ما ایزوگام را به عنوان یک روش عایق کاری می شناسیم. عمر مفید ایزوگام بیشتر از 10 سال می باشد و به دلیل کارایی زیاد و قیمت مناسبی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. استفاده از روش های دیگر عایق کاری ممکن است در ابتدا مقرون به صرفه تر به نظر برسد اما با گذشت زمان هزینه های تعویض و تعمیرات آن ها برای شما گران تر تمام خواهد شد.

مجموعه ما در زمینه اجرای ایزوگام در تهران فعالیت میکند و دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است. شما عزیزان می توانید این خدمات را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از ما دریافت کنید

مزایای اجرای ایزوگام

اجرای ایزوگام دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مهم ترین آن ها را بیان میکنیم.

قیمت اجرای ایزوگام در تهران

برای قیمت اجرای ایزوگام در تهران نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال در ابتدا باید سطح مورد نظر که قرار است ایزوگام روی آن اجرا گردد به طور کامل چک شود. متراژ این مکان است که مشخص میکند به چند لایه ایزوگام نیاز خواهد بود.

از آن گذشته زمان مورد نیاز برای نصب نیز در قیمت تاثیرگذار است. هر چقدر متراژ مکان مورد نظر بیشتر باشد فرایند نصب نیز طولانی تر خواهد بود و در نتیجه قیمت نیز افزایش خواهد یافت. میزان مواد و ابزارالاتی که در این زمینه استفاده می شوند نیز بر قیمت ها موثر هستند.

اجرای ایزوگام در تهران

برای دریافت خدمات اجرای ایزوگام در تمام مناطق تهران می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید. تفاوتی ندارد که در کدام منطقه از تهران ساکن هستید به سادگی می توانید از خدمات ما در این زمینه بهره مند شوید.

پس از تماس شما عزیزان و ثبت درخواست، تکنسین های مجرب ما در کوتاهترین زمان این خدمات را به شما ارائه می دهند.  تکنیسین های حرفه ای ما به بهترین شکل می توانند نصب ایزوگام را برای شما انجام دهند.

نکات مهمی که باید قبل از اجرای ایزوگام در تهران بدانید.

زمانی که برای اجرای ایزوگام در تهران اقدام میکنید نکات مهمی وجود دارند که توجه به آن ها می تواند برای شما بسیار مفید واقع شود. در ادامه به بررسی این نکات می پردازیم.

  • انتخاب ایزوگام با کیفیت

چنانچه قصد دارید خرید ایزوگام را خودتان انجام دهید حتما به کیفیت آن توجه زیادی داشته باشید. اگر نصاب به بهترین شکل نیز فرایند اجرا را انجام دهد در صورت نامرغوب بودن ایزوگام نتیجه لازم را به دست نخواهید آورد. هر چقدر کیفیت ایزوگام بیشتر باشد ماندگاری و طول عمر آن نیز به همان نسبت بالاتر خواهد بود.

  • شرایط سطح مورد نظر

سطح زیرین ایزوگام در دوام و ماندگاری آن تاثیر زیادی دارد. ایزوگام روی سطوحی مانند سطوح چوبی، سرامیکی و فلزی به درستی نمی چسبد و امکان نشتی آن وجود دارد. اگر ایزوگام قدیمی دارید که دچار مشکل شده است و قصد دارید ایزوگام دیگری را جایگزین آن نمایید باید در ابتدا اقدام به جداسازی لایه آلومینیومی سطح آن کنید.

  • آماده سازی سطح

آماده سازی سطحی که قرار است ایزوگام شود بسیار مهم است. هیچ گونه گرد و غباری نباید روی سطح وجود داشته باشد. می توانید سطح مورد نظر را جارو زده و بشویید تا تمام گرد و غبارهای آن از بین بروند. به هر اندازه که سطح تمیزتر باشد چسبندگی ایزوگام نیز بهتر انجام می گیرد و احتمال خرابی آن کاهش پیدا میکند.

  • زمان نصب و اجرا

زمان نصب و اجرای ایزوگام نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. بعضی از افراد با آغاز فصل سرما اقدام به انجام این کار می کنند. بهتر است که نصب ایزوگام در فصول گرم سال انجام شود. در مواقع بارندگی نیز نصب ایزوگام به درستی قابل انجام نیست. بهترین زمان چند روز پس از بارش باران است. به صورت کلی هنگامی که هوا گرم و آفتابی است بهترین موقع برای نصب ایزوگام محسوب می شود.

 

اجرای ایزوگام در تمام مناطق تهران

چرا باید مجموعه ما را برای اجرای ایزوگام در تهران انتخاب کنید؟

ممکن است این سوال برایتان پیش بیاید که چرا باید مجموعه ما را برای اجرای ایزوگام در تهران انتخاب کنید. استفاده از خدمات ما برای شما مزایای زیادی خواهد داشت که مهم ترین آن ها عبارتند از:

سابقه و تجربه زیاد

مجموعه ما سال هاست که در این زمینه فعالیت میکند و تمامی پرسنل ما از تجربه کافی برخوردار هستند. این سابقه و تجربه باعث می شود که بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به شما ارائه دهیم.

تکنیسین های متخصص

تمام تکنیسین های تیم ما از میان افراد متخصص انتخاب شده اند. این افراد به طور کامل با فرایند اجرای ایزوگام آشنا هستند و این کار را به بهترین نحو برای شما انجام خواهند داد.

ارائه خدمات در کوتاهترین زمان

به محض ثبت درخواست،  تکنیسین های ما تمام تلاش خود را می کنند تا این خدمات را در کوتاهترین زمان ممکن به شما ارائه دهند. این موضوع باعث می شود تا در زمان شما صرفه جویی گردد.

قیمت های مناسب

تمامی خدمات ما در زمینه اجرای ایزوگام در تهران با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود. تعرفه های ما نسبت به خدماتی که ارائه می دهیم کاملا مناسب است.

برای استفاده از خدمات ما در زمینه اجرای ایزوگام در تهران با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

نمونه کارها

سوالات متداول

بله، می‌توانید بعد از 24 تا 48 ساعت از نصب ایزوگام روی سقف راه بروید.

برای افزایش عمر مفید ایزوگام سقف خود، باید به طور مرتب آن را تمیز کنید و از راه رفتن و قرار دادن اجسام سنگین روی آن خودداری کنید. همچنین می‌توانید از یک پوشش محافظ برای محافظت از ایزوگام در برابر اشعه UV استفاده کنید.

نصب ایزوگام کار آسانی نیست و نیاز به مهارت و تجربه دارد. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید، توصیه می‌کنیم که از یک نصاب ایزوگام مجرب برای این کار استفاده کنید.

بله، ایزوگام با عایق‌بندی حرارتی، می‌تواند تا حد زیادی از گرم شدن بیش از حد فضای داخلی ساختمان در تابستان جلوگیری کند.

بله، ایزوگام با جلوگیری از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان، می‌تواند از رشد قارچ و کپک جلوگیری کند.

Call Now Button